zaterdag 26 maart 2011

Naaldwijk


Pauze in de kassen van Naaldwijk, dat dan weer wel!


Advies aan beginnende wandelaars: Doe mee aan georganiseerde wandeltochten. Groen als gras zijn wij de Wondere Wereld van het Wandelen binnengestapt, en wij volgen elke goede raad gretig op. Zo zie je nog eens wat van Nederland, en aangezien wij elk aan een andere kant van het land wonen, wordt de reistijd op deze manier eerlijk verdeeld. Zo kon het gebeuren dat wij ons vanochtend vroeg in Naaldwijk verzamelden voor de 21 kilometer. Observaties:

  • Het regent aan een stuk door in Naaldwijk (op de laatste luizige 3 kilometer na en die tellen niet);

  • In Naaldwijk organiseert men saaie wandeltochten, wij liepen op wegen en fietspaden enorme rechte einden aan een stuk;

  • De Naaldwijkse bestuurder vergeet alvorens de voiture te bestijgen alle goede manieren die hem ooit zijn bijgebracht en probeert zoveel mogelijk wandelaars te raken voor de bestemming is bereikt;

  • Onder deelnemers aan wandelingen in Naaldwijk bevinden zich zoveel mogelijk luidruchtige mannen op leeftijd;

  • En had ik al gezegd dat het vooral nat is in Naaldwijk?


Op de agenda voor maandagochtend: vraag aan de collega die in Naaldwijk resideert: Waarom?

1 opmerking:

  1. Onderstaande sportieve, en vooral hilarische, reactie van onze in-Naaldwijk-residerende-collega willen wij de lieve lezer niet onthouden:

    Dames,

    Bijgaand mijn welgemeende excuses voor mijn horkerige regiogenoten, onderstaand mijn feedback en adviezen:

    Observaties:

    Het regent aan een stuk door in Naaldwijk (op de laatste luizige 3 kilometer na en die tellen niet);
    Dat is de reden dat ik zo ver mogelijk van Naaldwijk af werk….

    In Naaldwijk organiseert men saaie wandeltochten, wij liepen op wegen en fietspaden enorme rechte einden aan een stuk;
    Tja, dat kan ik me voorstellen, de wegen tussen de kassen in richting veilingen e.d. was mijn keus niet geweest, zeker niet met het strand zo dichtbij en de duinen… maar ja, ik organiseer geen wandeltochten, Naaldwijk Centrum is leuk om te winkelen en te pimpelen maar niet om te wandelen…

    De Naaldwijkse bestuurder vergeet alvorens de voiture te bestijgen alle goede manieren die hem ooit zijn bijgebracht en probeert zoveel mogelijk wandelaars te raken voor de bestemming is bereikt;
    Volgens goed Westlands gebruik zijn de meeste Naaldwijkers tuinders, dit is een vorm van agrariërs (boeren dus), dus ik kan dit beamen. Maar goed: ik ga dagelijks met de trein en heb geen rijbewijs. Ik fiets hooguit wandelaars omver….

    Onder deelnemers aan wandelingen in Naaldwijk bevinden zich zoveel mogelijk luidruchtige mannen op leeftijd;
    Ik was er niet bij! Dus ook weer boeren?

    En had ik al gezegd dat het vooral nat is in Naaldwijk?
    Zie item 1 – overigens schijnt het zaterdag a.s. stralend weer te worden, óók in Naaldwijk

    Op de agenda voor maandagochtend: vraag aan de collega die in Naaldwijk resideert: Waarom?

    Vermoedelijk zijn Doetinchem en de Duitse grensstreek een beter doel qua natuurschoon én natuurlijk het aldaar zachtaardige licht tropische klimaat. Aan de in deze regio georganiseerde wandeltochten doen normaliter slechts klonen van George C(K)looney en Brad Pitt mee. Mannen die meer dan 2 decibel produceren worden weggepest richting Naaldwijk en moeten daar de rest van hun leven tomaten plukken. In deze regio heeft uit voorzorg iedereen minimaal drie rij-examens moeten doen, zodat men zeker is dat de deelnemers aan wandeltochten door de regionale bestuurders hoffelijk van voorrang worden voorzien. Kortom: de wijzen komen nog steeds uit het Oosten J Suc6 dames en als jullie weer eens per ongeluk in de buurt van Naaldwijk (Westland) komen, advies: duik een strandtent in en ga aan de borrel!

    BeantwoordenVerwijderen